Skip to Content

Naše energie je až na druhém místě. Na prvním je ta vaše...

Staráme se o to, abyste se s námi cítili za všech okolností co nejlépe. Snažíme se vám vyjít vstříc v každé situaci.

SROZUMITELNOST A VSTŘÍCNOST

Chceme, aby pro vás byly všechny naše služby snadno dostupné, jednoduché a srozumitelné.

ROZUMÍME VÁM
Energie řešíme všichni, naše zaměstnance nevyjímaje. I proto je pro ně snadné vás pochopit. Díky svým znalostem vám umí poradit a pomoci se správně rozhodnout.

POSTUPY
Pro řešení vašich požadavků jsme připravili jednoduché a srozumitelné postupy a návody spolu s veškerými dalšími důležitými informacemi. Vše najdete přehledně uspořádané a srozumitelně popsané na našem webu.

FORMULÁŘE
Na našich stránkách jsou vám k dispozici formuláře pro všechny typy požadavků rozdělené do přehledných kategorií.

15 DNÍ
S takovým předstihem vás budeme informovat o plánované odstávce. Nechte si upozornění na plánované odstávky posílat e-mailem nebo SMSkou. Stačí se jednoduše zaregistrovat. Služba je zdarma.

SERVIS ELEKTROMĚRŮ
Nechceme vás zbytečně připravovat o čas, proto opravy nebo výměny volně přístupných elektroměrů provádíme bez vaší přítomnosti. O naší návštěvě se dozvíte prostřednictvím oznámení. Pokud je elektroměr nepřístupný, dáme vám vědět a domluvíme se na zpřístupnění.

DOSTUPNOST PRO KAŽDÉHO

Abyste měli co nejméně starostí, jsme vám vždy nablízku – buď přes telefon, on-line přes počítač či mobil, osobně nebo i přímo v terénu.

ON-LINE ŘEŠENÍ POŽADAVKŮ
V on-line světě jsme vám k dispozici non-stop… 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Díky mobilní aplikaci Proud nebo prostřednictvím Distribučního portálu s námi můžete komunikovat jednoduše a pohodlně on-line a mít tak přehled o všech vašich požadavcích.
Všechny potřebné informace jsou vám přehledně k dispozici na www.cezdistribuce.cz.

TELEFONICKY NEBO OSOBNĚ
Pro nahlášení poruch je vám naše bezplatná linka 800 850 860 k dispozici nonstop. Vždy se snažíme, abyste na spojení s operátorem nečekali déle než 30 sekund.
Pro ostatní technické požadavky, jako je třeba rozplombování elektroměru, dotazy k žádostem nebo ke spínání nízkého tarifu, jsme vám k dispozici v pracovní dny od 8.00 do 18.00 hodin.
Pro řešení všech požadavků nás můžete také navštívit osobně na našich kontaktních místech.

PORUCHOVÉ ČETY
Naše poruchové čety se vždy snaží vyřešit technické problémy (třeba odstranit poruchu) co nejrychleji. V průměru tyto opravy provádíme až šestkrát rychleji, než nám ukládá zákon.

NASLOUCHÁME A ZLEPŠUJEME SE

Zajímá nás, co si o nás myslíte, proto od vás pravidelně získáváme zpětnou vazbu. Provádíme výzkumy zákaznické spokojenosti a průběžně během roku voláme některým z vás, abychom zjistili váš názor na poskytovanou kvalitu služeb. Na základě vašich připomínek či podnětů se zlepšujeme.

I když se snažíme pracovat co nejlépe, může nastat situace, že jste nebyli spokojeni. Dejte nám o tom vědět. Situaci důkladně prověříme a sjednáme nápravu. Veškeré reklamace se snažíme vyřešit co nejdříve bez zbytečného odkladu. Nejpozději do 30 dní vám sdělíme výsledek nebo průběžnou informaci o řešení. Umíme uznat chybu a omluvit se za ni.